مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 14:502022-12-11حوادث

10 کشته و زخمی در دو تصادف در آذربایجان غربی


دو تصادف جداگانه در دو محور استان آذربایجان غربی، 10 کشته و زخمی در پی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از خبرآنلاین، شهرام میرزایی سرپرست جمعیت هلال احمر استان گفت: صبح امروز در پی اعلام حادثه تصادف دو دستگاه خودروی سواری پراید در سه راهی روستای قره آغاج در حد فاصل 10 کیلومتری پایگاه امداد نجات مرگنلر به چایپاره، نجاتگران حاضر در پایگاه امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این تصادف 3حادثه دیده داشت که متاسفانه یک نفر خانم 78 ساله فوت نموده و 2 نفر دیگر از مصدومان توسط عوامل اورژانس به بیمارستان اعزام شدند و نجاتگران هلال احمر با هماهنگی نیروی انتظامی و با استفاده از ست هیدرولیک خودروی نجات ، اقدام به رها سازی فرد فوتی نموده و تحویل مراجع ذیصلاح دادند.

7 کشته و زخمی در تصادف محور ارومیه - تبریز همچنین در سانحه دیگری، سرهنگ رضا پناهی مقدم اظهارکرد: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در محور ارومیه-تبریز، ماموران انتظامی به همراه عوامل امدادی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک دستگاه خودروی پژو روا با یک دستگاه سمند برخورد کرده که در اثر این تصادف 5 نفر فوت و دو نفر دیگر مجروح شدند که مصدومین سریعا توسط عوامل امدادی به مرکز درمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 کشته و زخمی در دو تصادف در آذربایجان غربی

10 کشته و زخمی در دو تصادف در آذربایجان غربی