مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:002022-12-11حوادث

کشف بیش از 146 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان


فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 146 کیلو و 785 گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان خبر داد.

- ایسنا/لرستان فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری یک سوداگر مرگ و کشف 146 کیلو و 785 گرم تریاک در عملیات مشترک با پلیس اصفهان خبر داد.

یحیی الهی، امروز بیستم آذرماه، در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در تداوم طرح های عملیاتی و هدفمند پلیس در مبارزه با مواد مخدر، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و اصفهان در تحقیقاتی از انتقال و جاسازی مقادیری مواد مخدر توسط یک سوداگر مرگ مطلع و برنامه ریزی عملیاتی لازم را برای شناسایی و دستگیری وی آغاز کردند.

وی افزود: با آغاز تحقیقات تخصصی فرد مورد نظر شناسایی و مشخص شد که با یک دستگاه پژو 405 در حال انتقال محموله مواد مخدر از یکی از استان های کشور است.

الهی بیان کرد: با اتمام تحقیقات میدانی پلیس و پس از کار دقیق اطلاعاتی به دست آمده، هماهنگی های لازم با پلیس اصفهان برای اجرای عملیات دستگیری قاچاقچی و کشف محموله مواد مخدر انجام شد.

فرمانده انتظامی لرستان گفت: سرانجام تیمی مشترک از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر لرستان و اصفهان پس از هماهنگی با دستگاه قضایی به محل مربوطه اعزام و موفق شدند خودروی مورد نظر را شناسایی و توقیف و در بازرسی از آن 146 کیلو و 785 گرم تریاک که بصورت ماهرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 146 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان

کشف بیش از 146 کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیس لرستان و اصفهان