مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:052022-12-11سياسي

لطفی: قوای سه گانه مکلف به پذیرش اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز هستند


نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: قوای سه گانه مکلفند که اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز را با حفظ حقوق فردی، مدنی، شهروندی و حفظ کرامت انسانی پذیرا باشند و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

- نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی گفت: قوای سه گانه مکلفند که اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز را با حفظ حقوق فردی، مدنی، شهروندی و حفظ کرامت انسانی پذیرا باشند و نسبت به رفع مشکلات آنها اقدام کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن لطفی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز یکشنبه (20آذرماه) مجلس شورای اسلامی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران که به رهبری امام خمینی (ره) و براساس دین مبین اسلام بنیان گذاری شده و با نثار خون هزارن شهید و جانباز و ایثارگر به بار نشسته است و همچنین با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری مدیریت می شود، به حقوق همه ملت ها احترام قائل است و همه آنها را به رسمیت می شناسد.

وی افزود: جهان خواران و بی تاریخان جهان در راس آنها آمریکا، رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود و رسانه های وابسته به آنها بدانند که ماه تمدن عظیم ایران اسلامی همیشه زیر ابر نمی ماند و روزی فراخواهد رسید که تشعشع علم تاب آن هرگونه سلطه گری و سلطه پذیری، خیانت و جنایت علیه بشریت و تبیعض و بی عدالتی در هر نقطه از کره خاکی را محو و آزادی، برابری و برادری را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لطفی: قوای سه گانه مکلف به پذیرش اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز هستند

لطفی: قوای سه گانه مکلف به پذیرش اعتراضات قانونی و مسالمت آمیز هستند