مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:152022-12-11فرهنگي

احتضار موفق به کسب سیمرغ ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شد


مستند احتضار در ششمین جشنواره تلویزیونی صدا و سیما، موفق به دریافت تندیس و دیپلم افتخار به تهیه کنندگی حجت طاهری و عبدالخالق طاهری شد.

- "احتضار" موفق به کسب سیمرغ ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شد ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مستند "احتضار" در ششمین جشنواره تلویزیونی صدا و سیما، موفق به دریافت تندیس و دیپلم افتخار به تهیه کنندگی حجت طاهری و عبدالخالق طاهری شد.

امیر رئوف، مدیرکل صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد گفت: این فیلم مستند 75 دقیقه ای به سفارش صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد و به کارگردانی حجت طاهری تولید شده است.

وی با بیان اینکه تصویربرداری این فیلم مستند در زمستان سال 98 شروع و پاییز امسال پایان یافت، اظهارکرد: این فیلم جنگل های بلوط زاگرس شامل شهرهای یاسوج، نورآباد، دهدشت و شهرستان های فیروزآباد و نورآباد استان فارس را به تصویر کشیده است.

رئوف هدف از ساخت این مستند را آتش سوزی و قطع جنگل های بلوط توسط افراد سودجو و برخی روستاییان به علت نبود نفت سفید و گاز طبیعی عنوان کرد و ادامه داد: این افراد به قاچاق چوب و تولید زغال رو می آورند که موجب تخریب این جنگل ها شده است.

وی تصریح کرد: این مستند نحوه قاچاق چوب توسط افراد سودجو به استان های همجوار را به تصویر کشانده است که نشان می دهد علاوه بر کمبود جنگلبان، خلاء


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتضار موفق به کسب سیمرغ ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شد

احتضار موفق به کسب سیمرغ ششمین جشنواره تلویزیونی مستند شد