مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:202022-12-11حوادث

دستگیری سارقان حرفه ای در مازندران


فرمانده انتظامی شهرستان جویبار با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، گفت: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم خیز، مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال، - موضوع را با مراجع قضایی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 12 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ایسنا، غلامرضا جعفری از دستگیری 12 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه و کشف 21 فقره سرقت در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی آن شهرستان خبر داد.

وی اظهار کرد: ماموران انتظامی به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی و برخورد با ناهنجاری های اجتماعی، اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی را در دستور کار خود قرار دادند.

این مسئول با اشاره به انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، افزود: ماموران انتظامی پس از شناسایی مناطق جرم خیز، مخفیگاه سارقان سابقه دار و افراد معلوم الحال، موضوع را با مرجع قضایی هماهنگ و در اقداماتی غافلگیرانه 12 سارق و مالخر حرفه ای اموال مسروقه را شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان جویبار، تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازجویی از متهمان دستگیر شده 21 فقره سرقت کشف کردند.

این مسئول افزود: ماموران انتظامی نیز به مقدار1840گرم انواع مواد مخدر را کشف، 3 موتورسیکلت و 9 خودرو را به دلیل رعایت نکردن قوانین و مقرر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری سارقان حرفه ای در مازندران

دستگیری سارقان حرفه ای در مازندران