مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:252022-12-11سياسي

نام بیشترین دختران متولد شده در ورامین چیست؟


مدیر کل ثبت احوال استان تهران در این دیدار گفت: فراونی نام ها در ورامین به نام فاطمه و نام های برگزیده نیز منتسب به ائمه اطهار (ع) است.

- ایسنا/تهران مدیر کل ثبت احوال استان تهران در این دیدار گفت: فراونی نام ها در ورامین به نام فاطمه و نام های برگزیده نیز منتسب به ائمه اطهار (ع) است.

حسین زین الصالحین تهران ظهر امروز یکشنبه 20 آذر ماه با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی مدیرکل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران و امام جمعه موقت ورامین در ساختمان شماره دو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ( ورامین ) دیدار و گفت وگو کرد.

وی در خصوص توزیع کارت ملی هوشمند در ورامین و کشور اظهار کرد: توزیع کارت ملی هوشمند ملی در ورامین 68 درصد رشد داشته است و در سطح کشور نیز کارت بومی سازی و دانش بنیان شده است و تا پایان سال به اتمام خواهد رسید.

مدیر کل ثبت احوال استان تهران بیان کرد: در آینده نزدیک سامانه یکتا هویت ایرانیان بنام سهیم راه اندازی خواهد شد که 9 فرآیند در آن عرضه می شود، در ورامین دو دفتر پیشخوان خدمات ثبت احوال راه اندازی شده است و ظرفیت راه اندازی بیش از این ظرفیت موجود است.

زین الصالحین ادامه داد: مجموعه درختواره اطلاعات خانوار و اتصال آن به کلیه دستگاه های اجرایی و قضایی و نهادها در حال تکمیل است که کمک شایانی به ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نام بیشترین دختران متولد شده در ورامین چیست؟

نام بیشترین دختران متولد شده در ورامین چیست؟