مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:302022-12-11اقتصادي

رونق ترانزیت از بنادر، ضلع مهم در توسعه تجارت خارجی خوزستان


رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به برنامه های کاربردی سازمان بنادر و دریانوردی برای بهبود زیرساخت های تجارت دریامحور گفت: رونق ترانزیت کالا از بنادر یک ضلع مهم در توسعه تجارت خارجی خوزستان است.

- ایسنا/خوزستان رییس اتاق بازرگانی اهواز با اشاره به برنامه های کاربردی سازمان بنادر و دریانوردی برای بهبود زیرساخت های تجارت دریامحور گفت: رونق ترانزیت کالا از بنادر یک ضلع مهم در توسعه تجارت خارجی خوزستان است.

شهلا عموری در نشست هم اندیشی با مدیران اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان که امروز، 20 آذرماه در محل اتاق بازرگانی در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: سرمایه گذاری های بسیار خوبی در مجموعه های بندری استان شروع شده که این موضوع می تواند به نتایج مطلوبی در اقتصاد منطقه ای کشور منجر شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: همواره در کنار صادرات محصولات تولید شده داخلی و همچنین تامین کالاهای اساسی (واردات) موضوع ترانزیت کالا برای بخش خصوصی استان خوزستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

دبیر شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی خوزستان عنوان کرد: موضوع ترانزیت علاوه بر منافع اقتصادی برای کشور به توسعه روابط تجاری با دیگر کشورها منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونق ترانزیت از بنادر، ضلع مهم در توسعه تجارت خارجی خوزستان

رونق ترانزیت از بنادر، ضلع مهم در توسعه تجارت خارجی خوزستان