مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 15:452022-12-11اجتماعي

جزییات برگزاری چهاردهمین المپیاد نانو اعلام شد


ثبت نام برای چهاردهمین المپیاد نانو طبق سنوات گذشته همزمان با المپیادهای علمی کشور از 16 آذر شروع شده و تا 26 آذر هم ادامه دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مهیار خادم رییس کمیته علمی المپیاد نانو در خصوص چهاردهمین المپیاد دانش آموزی نانو در مصاحبه با مجله علمی روزنه رادیو گفت وگو، اظهار کرد: ثبت نام برای چهاردهمین المپیاد نانو طبق سنوات گذشته همزمان با المپیادهای علمی کشور از 16 آذر شروع شده و تا 26 آذر ادامه دارد.

  وی با بیان اینکه دانش آموزان مقاطع دهم تا دوازدهم امکان ثبت نام در این المپیاد را دارند، افزود: مرحله اول المپیاد در هفته اول بهمن امسال برگزار خواهد شد.

  خادم گفت: برگزیدگانی که از مرحله اول به مرحله دوم برسند، در اردیبهشت ماه با هم رقابت می کنند؛ مرحله سوم المپیاد با حضور 40 نفر از برگزیدگانِ مرحله دوم در تابستان 1402 برگزار می شود و به برندگان، مدال های طلا و نقره و برنز اهدا خواهد شد.

  رییس کمیته علمی المپیاد نانو متذکر شد: ثبت نام در این المپیاد برای دانش آموزان مقاطع دهم، یازدهم و دوازدهم در تمامی رشته ها و مدارس امکان پذیر است.

وی همچنین از برگزاری کارگاه های آمادگی برای المپیاد توسط ستاد توسعه فناوری نانو برای دانش آموزان خبر داد و افزود: هیچ نیازی به دانش اولیه در مورد نانو نیست و دانش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات برگزاری چهاردهمین المپیاد نانو اعلام شد

جزییات برگزاری چهاردهمین المپیاد نانو اعلام شد