مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 16:152022-12-11سياسي

واکنش نمایندگان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس


تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند و اعلام کردند که بر سر تمامیت ارضی ایران با هیچ کس تعارف ندارند.

- تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس واکنش نشان دادند و اعلام کردند که بر سر تمامیت ارضی ایران با هیچ کس تعارف ندارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در واکنش به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس در صفحات شخصی توییترشان مطالبی نوشتند که به شرح زیر است: احمد نادری نماینده تهران: رویا فروشی به کشورهای منطقه و حاشیه خلیج فارس، از امریکا و غرب به چین و شرق رسیده! این ضرب المثل فارسی که کل اگر طبیب بودی، سر خود دوا نمودی؛ مصداق بارز امید کشورهای حاشیه خلیج فارس به چین است که سال ها درگیر تایوان مانده! چینی ها گنده تر از دهانشان حرف نزنند.

جانم فدای ایران جلال رشیدی کوچی نماینده مرودشت: دولت چین بداند صحبت راجع به هر چیزی جز حق مالکیت ایران بر جزایر سه گانه آتش بر خرمن صلح در منطقه غرب آسیاست.

ما بر سر تمامیت ارضی خود با هیچ کس تعارف نداریم، چه غرب باشد چه شرق.

سیدنظام الدین موسوی نماینده تهران: دولت چین باید بداند تمامیت ارضی ایران خط قرمز ماست و در این باره با هیچ کس تعارف نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش نمایندگان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس

واکنش نمایندگان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج فارس