مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 16:362022-12-11اجتماعي

محرومیت زدایی با چاشنی کارآفرینی/ بانوی الیگودرزی زنان سرپرست خانوار را خودکفا کرد


خبرگزاری فارس - لرستان، نسرین صفربیرانوند: سرلک که متولد 1354 است تنها به این دلیل که فضا را برای اشتغال زنان بدسرپرست و بی سرپرست در الیگودرز فراهم کند آموزش قلاب بافی را انتخاب کرده است.

او که همسرش مسوول آبشار عاطفه ها است، می گوید: زندگی کردن در کنار شخصی که بخشی از درآمد خود را صرف کمک به افراد محروم می کند من را به این سمت سوق داد، گفتم چرا من از این قافله عقب باشم.

خانم سرلک معتقد است: آموزش به افراد ضعیف نه تنها منجر به کسب درآمد برای آنها می شود، بلکه بسیاری از خانواده ها را از آسیب های اجتماعی نجات می دهد.

با این مربی و بانوی کارآفرین الیگودرزی گپ وگفتی کوتاه داشته ایم که خواندن آن خالی از لطف نیست.

فارس: چطور شد به سمت قلاب بافی و آموزش رفتید؟ - من از همان بچگی به هنر علاقه داشته داشتم همین شد که حدود 4 سال پیش سراغ این رشته رفتم، البته برای این کار هدف داشتم.

فارس: چه هدفی؟ - همسرم مسوول آبشار عاطفه ها است و با افرادی سر و کار دارد که به لحاظ مالی در شرایط خوبی قرار ندارند، به همین دلیل به فکر افتادم تا با آموزش تعدادی از آنها زمینه را برای اشتغال شان فراهم کنم.

فارس: چطور این افراد را پیدا می کنید؟ - از طریق موسسه های خیریه مانند آبشار عاطفه ها و کمیته امداد، به آنها سپرده ام اگر کسی مشکل مادی و داری و به کارهای هنری علاقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محرومیت زدایی با چاشنی کارآفرینی/ بانوی الیگودرزی زنان سرپرست خانوار را خودکفا کرد

محرومیت زدایی با چاشنی کارآفرینی/ بانوی الیگودرزی زنان سرپرست خانوار را خودکفا کرد