مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 17:202022-12-11فرهنگي

«ورای همه مشکلات ، سینما و هنر زنده می ماند»


محمد حمیدی مقدم در آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره «سینماحقیقت» گفت: هنر، همان امیدی است که در قلب ما، شعله حرکت، تلاش و پیش آمدن را روشن نگاه می دارد.

- محمد حمیدی مقدم در آیین افتتاحیه شانزدهمین جشنواره سینماحقیقت گفت: هنر، همان امیدی است که در قلب ما، شعله حرکت، تلاش و پیش آمدن را روشن نگاه می دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دبیر جشنواره در آیین افتتاحیه این رویداد که عصر امروز 20 آذر ماه در پردیس ملت برگزار شد، ضمن خیر مقدم به حاضران گفت: تجربه چهار دوره حضور در جشنواره سینماحقیقت به عنوان دبیر، برای من سرشار از تجربه ها و خاطرات است.

روزهای سخت و لحظاتی شیرین را در این جشنواره پشت سر گذاشته ام و بیش از همیشه به این باور رسیده ام که ورای همه رخدادها و مشکلات، این سینما و هنر است که زنده می ماند.

جشنواره ها از جمله جشنواره سینماحقیقت فرصت هایی برای گفتگو کردن، فاصله گرفتن از روزمرگی و درگیر شدن در فضایی است که به شکل روزمره کمتر می توان از آن سراغ گرفت.

ما از امروز تا جمعه به بهانه این جشنواره، کنار هم خواهیم بود تا از سینمای مستند ایران صحبت کنیم و به تماشای آثاری بنشینیم که بسیاری از آنها امیدبخش و باطراوت هستند و در ستایش زندگی ساخته شده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ورای همه مشکلات ، سینما و هنر زنده می ماند»

«ورای همه مشکلات ، سینما و هنر زنده می ماند»