مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 17:302022-12-11اجتماعي

اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند


سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی در کشور به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، معصومه نجفی سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در نخستین جشنواره فرهنگی هنری دانش آموزان عشایری آموزش و پرورش استان کرمانشاه با تسلیت ایام فاطمیه، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی عبودیت و بندگی بود، لذا باید دانش آموزان را با سیره زندگی ایشان آشنا کنیم.

سرپرست معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش تأکید کرد: با بهره گیری از سبک زندگی فاطمی می توانیم آینده سازان کشور را در مسیر تعلیم و تربیت صحیح قرار دهیم.

وی در ادامه با اشاره به ورود معاون اول رییس جمهور به حوزه جلوگیری از بازمانده از تحصیل شدن دانش آموزان، گفت: نمی گذاریم هیچ دانش آموزی به خاطر مسائل مالی، بازمانده از تحصیل شود.

سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با بیان این که سامانه ای برای شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل سراسر کشور راه اندازی شده است، گفت: تلاش می ‎کنیم بعد از شناسایی دانش آموزان بازمانده از تحصیل، دلیل بازماندن آن‎ها از تحصیل را شناسایی کرده و مشکلات دانش آموزان بازمانده از تحصیل را برای بازگشت به کلاس درس و مدرسه رفع کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند

اجازه نخواهیم داد هیچ دانش آموزی به خاطر دغدغه مالی از تحصیل باز بماند