مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 19:152022-12-11اقتصادي

تعیین دستورالعمل برای ساماندهی صنف تشخیص خودرو در کرج


رییس مرکز اصناف استان البرز از تعیین دستورالعمل های لازم برای ساماندهی صنف تشخیص خودرو اتحادیه تعمیرکاران در کرج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز حصاری بعد از ظهر یکشنبه در جلسه ای با حضور رییس اتحادیه تعمیرکاران اتومبیل و تمامی اعضای دارای پروانه و بدون پروانه رسته تشخیص رنگ خودرو که در محل سالن اجتماعات اتاق اصناف مرکز استان البرز تشکیل شد، اظهار داشت: بعد از ابلاغ دستور دادستان عمومی و انقلاب استان البرز مبنی بر ضرورت ساماندهی رسته صنفی تشخیص رنگ خودرو و تعیین دستورالعمل های جاری در این رابطه مواردی به تصویب رسید که برای اجرا به تمامی اعضا صنف مذکور ابلاغ شد.

نخست مقرر شد که تیمی از متخصصین امر تشکیل شده و علاوه بر بررسی اتحادیه تعمیرکاران به منظور احراز صلاحیت افراد شاغل، اقدامات تکمیلی لازم شامل اخذ آزمون از متقاضیان فعال در این رسته انجام شود.

وی ادامه داد: کارشناسی خودرو فقط با حضور خریدار و فروشنده و با احراز مالکیت و دریافت کد ملی طرفین صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: به تمامی واحدهای بدون پروانه به مدت یکماه تا تاریخ بیستم دیماه فرصت داده خواهد شد که در این خصوص اقدام کنند و پس از پایان زمان مذکور با واحدهای خاطی برخورد قانونی صورت می گیرد و از فعالیت آنان جلوگیری خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین دستورالعمل برای ساماندهی صنف تشخیص خودرو در کرج

تعیین دستورالعمل برای ساماندهی صنف تشخیص خودرو در کرج