مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 19:252022-12-11سياسي

عملیات اجرایی احداث سه پروژه بهداشتی در ساوه آغاز شد


با حضور جمعی از مسئولان محلی و مقامات دانشکده علوم پزشکی ساوه عملیات اجرایی احداث سه پروژه بهداشتی شامل خانه بهداشت روستاهای غازم آباد و باغ شیخ و مرکز جامع سلامت روستایی جوشقان آغاز شد.

- سرپرست دانشکده علوم پزشکی ساوه در مراسم کلنگ زنی این پروژه ها در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو طرح تکمیل، تجهیز، راه اندازی و افتتاح 2000 واحد بهداشتی در سراسر کشور با پیگیری های صورت گرفته از سوی دانشکده مجوز احداث سه پروژه بهداشتی اخذ و عملیات اجرایی احداث آنها شد.

دکتر محمود کریمی احداث خانه بهداشت روستای غازم آباد از توابع بخش مرکزی ساوه را نخستین پروژه بیان کرد و افزود: این مرکز بهداشتی با ارائه خدمات به جمعیت 500نفر اقماری در ساختمان فعلی فعالیت دارد و به دلیل مستهلک بودن ساختمان احداث فضای فیزیکی مناسب دیگری در دستور کار قرار گرفت و کلنگ آن بر زمین زده شد.

در حال حاضر نیروی انسانی بهورز جهت ارائه خدمات بهداشتی در این روستا حضور دارد و جذب بهورز جدید نیز انجام شده و در حال گذراندن آموزش های لازم است.

وی افزود: خانه بهداشت روستای غازم آباد زیر نظر مرکز جامع سلامت سرداران است و هفته ای یک روز اعضای تیم سلامت شامل پزشک، ماما و کارشناس بهداشت به خانه بهداشت فوق جهت ارائه خدمات سطح یک مراجعه می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی احداث سه پروژه بهداشتی در ساوه آغاز شد

عملیات اجرایی احداث سه پروژه بهداشتی در ساوه آغاز شد