مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 19:552022-12-11ورزشي

برگزاری مراسم «یاس کبود» به مناسبت ایام فاطمیه در اردبیل


کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری مراسم «یاس کبود» بمناسبت ایام فاطمیه ویژه بانوان در اردبیل خبر داد.

- اردبیل- کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری مراسم یاس کبود بمناسبت ایام فاطمیه ویژه بانوان در اردبیل خبر داد.

سارا حقی در گفت وگو با، در سخنانی با تسلیت ایام فاطمیه به برنامه های ویژه بانوان در اردبیل اشاره و اظهار کرد: به مناسبت ایام فاطمیه ویژه برنامه یاس کبود ویژه بانوان با اجرای جلسات سخنرانی، مداحی و قرائت زیارت عاشورا در اردبیل برگزار می شود.

کارشناس فرهنگی بانوان تبلیغات اسلامی اردبیل افزود: این مراسم با مشارکت اداره کل تبلیغات اسلامی، مؤسسه آموزش عالی الزهراء (س)، بسیج جامعه زنان، قرارگاه فاطمه الزهراء (س)، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و بنیاد مهدی موعود (عج) اردبیل اجرا می شود.

وی به زمان اجرای این مراسم اشاره کرد و گفت: این مراسم از تاریخ 19 تا 24 آذرماه از ساعت 15:30 در محل فرهنگسرای بانوان و خانواده پارک بانوان واقع در خیابان لاله اردبیل برگزار می شود.

حقی در خصوص اهمیت برگزاری برنامه های ایام فاطمیه در ترویج فرهنگ فاطمی در جامعه گفت: ایام فاطمیه یکی از مهم ترین مناسبت های مذهبی شیعیان است که در آن عاشقان و دلباختگان ائمه اطهار (ع) در عزای ام الائمه (س) به سو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم «یاس کبود» به مناسبت ایام فاطمیه در اردبیل

برگزاری مراسم «یاس کبود» به مناسبت ایام فاطمیه در اردبیل