مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 21:252022-12-11سياسي

اعضای شورای شهر پیگیر تذکرات خود از شهردار تبریز شدند


تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در یکصد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز پیگیر تذکرات خود که در جلسات قبلی مطرح شده بود، از شهردار شدند.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، روح االه رشیدی، روح الله دهقان نژاد و پرویز هادی در یکصد و یکمین جلسه علنی پیگیر تذکرات خود از یعقوب هوشیار شدند.

روح الله رشیدی، عضو شورای اسلامی شهر تبریز در این جلسه اظهار کرد: به مناسبت هفته پژوهش نشستی در خصوص پژوهش طی روز سه شنبه در آمفی تئاتر شهرداری برگزار خواهد شد که از این تربیون تمامی عزیزان را دعوت می کنیم تا در این نشست حضور یابند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: هفته گذشته در خصوص تملک چهار پلاک در پروژه علی بقال مباحثی مطرح شد ولی نمی دانم این مسئله حل شده است یا نه! این عضو شورای اسلامی شهر تبریز در بخش دیگری از سخنانش ابراز کرد: موضوع دیگر نیز مربوط به بحث برنامه هفتم توسعه بوده که مدیریت شهری در این خصوص می تواند با رایزنی برنامه هایی را تهیه و تدوین کند.

رشیدی در پایان سخنان خود خاطر نشان کرد: در خصوص مازوت سوزی ما نیروگاه را نمی توانیم ملزم کنیم باید دولت آن را ملزم به رعایت استاندارد کند، شورای شهر می تواند تذکراتی برای الزام ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای شورای شهر پیگیر تذکرات خود از شهردار تبریز شدند

اعضای شورای شهر پیگیر تذکرات خود از شهردار تبریز شدند