مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 20 آذر 1401 ساعت 23:202022-12-11اقتصادي

«صحا» در هرمزگان آغاز به کار کرد


صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت در سازمان صمت هرمزگان با هدف ارائه خدمات به صنایع مستقر در این استان آغاز به کار کرد.

- بندرعباس - صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته (صحا) وابسته به وزارت صنعت، معدن و تجارت در سازمان صمت هرمزگان با هدف ارائه خدمات به صنایع مستقر در این استان آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محسن نادری منش رییس هیات مدیره و مدیر عامل صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته در آیین آغاز بکار نمایندگی این صندوق ابراز داشت: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته که وابسته به وزارت صمت است و هشت نفر از اعضای حقوقی عضو مجمع آن هستند بازوی تأمین مالی صنایع بسیار پیشرفته است.

نادری منش افزود: این صندوق وظیفه حمایت از صنایع پیشرفته در بخش خصوصی و تعاونی را برعهده دارد و انواع حمایت ها را هم انجام می دهد.

وی گفت: صندوق حمایت از تحقیقات و توسعه صنایع پیشرفته از سال گذشته با توجه به جهت گیری های وزارت صمت، دولت و مجلس شورای اسلامی منابع خوبی را به عنوان افزایش سرمایه به منظور حمایت از بنگاه ها دریافت کرده و اکنون نگرانی از بابت کمبود منابع مالی برای دادن تسهیلات نداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«صحا» در هرمزگان آغاز به کار کرد

«صحا» در هرمزگان آغاز به کار کرد