مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 03:002022-12-11پزشكي

برخی فعالیتهای آرایشگاهها مصداق دخالت در امور پزشکی است


رییس مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد گفت: در برخی از آرایشگاه های شهر یاسوج اقداماتی انجام می شود که مصداق دخالت در امور پزشکی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهنام نیازی شامگاه یکشنبه در بازدید از آرایشگاه های شهر یاسوج افزود: هر فعالیتی که با خون و فرآورده های خونی ارتباط داشته باشد، در آرایشگاه های زنانه ممنوع است.

وی با بیان اینکه بوتاکس، تزریق ژل، تزریق چربی، برداشتن چربی، خال کوبی و …برخی از این موارد هستند، گفت: یکی از فعالیت هایی که در برخی آرایشگاه ها انجام می شود، خال کوبی بدن است که به هر صورت در آرایشگاه ها غیرقانونی است.

نیازی افزود: نگهداری وسایل پاکسازی پوست، غیرمجاز در شرایط و مکان غیرمجاز، وسایل پاکسازی پوست غیرمجاز، قرار داشتن روشویی در اتاق پاکسازی پوست، استفاده از رنگ های غیرمجاز ابرو، نداشتن کارت تندرستی، نداشتن جعبه کمک های اولیه با تجهیزات و عدم نصب پوسترهای آموزشی هشداردهنده از موارد تخلف آرایشگاه ها است.

وی تصریح کرد: استفاده از سوزن و تیغ جراحی خطرات بسیاری در پی دارد و این افراد در آرایشگاه ها ابزار استریل کردن ندارند و در خصوص استفاده از این وسایل آموزش های لازم را ندیده اند و چنانچه تیغی آلوده باشد، موجب آلودگی و بیماری می شود و تمام این کارها در حیطه پزشکی است و فعالیت آرایشگاه ها در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخی فعالیتهای آرایشگاهها مصداق دخالت در امور پزشکی است

برخی فعالیتهای آرایشگاهها مصداق دخالت در امور پزشکی است