مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 07:202022-12-12اقتصادي

تخفیف ویژه پرداخت نقدی عوارض ساختمانی در گرگان


عضو شورای شهر گرگان از استمرار بسته های تشویقی برای پرداخت کنندگان نقدی عوارض ساختمانی در این شهر خبر داد و گفت: تخفیفات ویژه برای تولیدکنندگان مسکن در گرگان به هفت درصد افزایش یافت.

- مهران کاظم نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پیش بینی بسته های حمایتی و اعمال تشویق برای پرداخت نقدی عوارض یکی از رویکردهای مجموعه مدیریت شهری برای حمایت از بخش ساختمان است که براساس ماده 59 قانون رفع موانع تولید و بند 12 از ماده دو (مقررات عمومی و سیاست های تشویقی) تعرفه عوارض و بهای خدمات سال 1401 در گرگان اجرایی می شود.

عضو شورای اسلامی شهر گرگان افزود: به منظور تشویق آن دسته از شهروندانی که روش نقدی را برای پرداخت عوارض انتخاب کنند، این تخفیف ها اجرایی می شود.

وی ادامه داد: میزان تخفیف برای پرداخت نقدی در حال حاضر برای منطقه یک 85 درصد، منطقه دو و سه، 75 درصد، واریز نقدی در دی ماه در منطقه یک 75 درصد، منطقه دو و سه رقم تخفیفی 65 درصدی و برای واریزهای نقدی در بهمن ماه در منطقه یک تخفیف 80 درصدی و در مناطق دو و سه تخفیف 70 درصدی اجرا می شود.

کاظم نژاد ادامه داد: با هدف تخصصی کردن فعالیت حرفه ای تولید مسکن در صنعت ساختمان با رویکرد بهبود کیفیت اجرا، استفاده از مصالح مرغوب و تامین حقوق مصرف کنندگان میزان تخفیف های پیش بینی شده برای انبوه سازان مسک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخفیف ویژه پرداخت نقدی عوارض ساختمانی در گرگان

تخفیف ویژه پرداخت نقدی عوارض ساختمانی در گرگان