مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 07:302022-12-12ورزشي

لزوم شناسایی و حمایت از جوانان مستعد در استان بوشهر


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر با تاکید بر لزوم شناسایی جوانان مستعد گفت: با یک برنامه ریزی مدون در ورزش استان باید زمینه رشد و شکوفایی جوانان را فراهم سازیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس دوراهکی یکشنبه شب در مراسم تودیع و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان خارگ اظهار داشت: سرمربی ها و سرپرست های تیم های ورزشی نقش بسزایی در پیشرفت ورزشی استان بوشهر دارند.

وی افزود: با یک برنامه ریزی مدون در ورزش استان باید با حفظ و صیانت از استعدادها و ایجاد زمینه رشد و شکوفایی جوانان را فراهم سازیم.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر تصریح کرد: ورزشکارانی که بر فاکتورهای مهم روانی تأثیر گذار در ورزش مسلط هستند می توانند در بخش ورزش حرفه ای به مراتب موفق تر عمل کنند.

شعیب بحرینی شهردار خارگ نیز اظهار داشت: شورای شهر و شهرداری خارگ در راستای حمایت از ورزش و ورزشکاران در این جزیره اقدامات بسیار خوبی را به سرانجام رسانده اند.

وی افزود: ورزشکاران می توانند نقش مهمی در جهاد تبیین و ترویج واقعیت در جامعه داشته باشند، که باید از این ظرفیت های غنی استفاده کرد.

شهردار خارگ تصریح کرد: با فراهم کردن امکانات ورزشی لازم در خارگ می توان جوانان را به سمت ورزش حرفه ای و قهرمانی تشویق کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم شناسایی و حمایت از جوانان مستعد در استان بوشهر

لزوم شناسایی و حمایت از جوانان مستعد در استان بوشهر