مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 07:552022-12-12سياسي

بالاترین نرخ ازدواج و پایین ترین نرخ طلاق مربوط به سیستان و بلوچستان است


سومین جلسه ستاد ملی جمعیت به ریاست رییس جمهور و با حضور وزیر کشور، و با ارتباط ویدیو کنفرانسی استانداران و مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور برگزار گردید.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان سومین جلسه ستاد ملی جمعیت به ریاست رییس جمهور و با حضور وزیر کشور، و با ارتباط ویدیو کنفرانسی استانداران و مدیران کل دفاتر امور زنان و خانواده استانداری های سراسر کشور برگزار گردید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- در این جلسه وضعیت جمعیتی (ازدواج ،طلاق،باروری و سالمندی) استانهای کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده و دبیر ستاد خانواده و جمعیت استان در حاشیه این نشست اظهار کرد: در حال حاضر بالاترین نرخ ازدواج و پایین ترین نرخ طلاق مربوط به استان سیستان و بلوچستان است و نظر به پیگیرهای مستمر این دفتر مبنی بر بازنگری در نرخ باروری شهرستان های استان این مهم انجام و با همکاری اداره کل ثبت احوال استان 11 شهرستان استان با نرخ باروری پایین تر از نرخ جانشینی احصاء گردید.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده در ادامه گفت: بارگذاری نرخ جدید باروری شهرستان های استان در سامانه مرکز آمار ایران و برقرای ارتباط با شبکه بانکی جهت بهره مندی از مشوق های قانون و همچنین مرتفع شدن مشکلات استخدامی استان در حال پیگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالاترین نرخ ازدواج و پایین ترین نرخ طلاق مربوط به سیستان و بلوچستان است

بالاترین نرخ ازدواج و پایین ترین نرخ طلاق مربوط به سیستان و بلوچستان است