مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-12سياسي

جانشین مسئول بسیج دانشگاه شریف: اقدامات قوه قضاییه علیه اغتشاشگران مستمر باشد


جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه در برخورد با اغتشاش گران گفت: این اقدامات قوه قضاییه باید ادامه دار و مستمر باشد.

- ابولفضل حاجی زاده جانشین مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شریف در گفت وگو با خبرنگار تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضاییه در برخورد با اغتشاش گران گفت: جوسازی رسانه های معاند علیه قوه قضاییه بی شباهت به اتفاقات اخیر دانشگاه شریف نیست، همانطور که بعد از ممنوع الورودی دانشجویان هنجار شکن در دانشگاه، عده ای جو رسانه ای راه انداختند.

وی افزود: عده ای نسبت به هر جریانی جو رسانه ای راه می اندازند، افرادی هستند که در نقاط مختلف اثبات شده تخلفاتی را انجام دادند ولی باز هم مظلوم نمایی می کنند و دلیل این اقدامات نیز صرفا این است که هزینه برخورد با اغتشاش گران را بالا ببرند.

این فعال دانشجویی در ادامه تاکید کرد: در جامعه نیز همین است، می خواهند هزینه برخورد با افرادی که اغتشاش کردند، افزایش پیدا کند.

این افراد با این اقدامات در نظر دارند با قوه قضاییه مقابله کنند و اجازه ندهند احکام قضایی به درستی اجرا شود.

وی افزود: اعتقاد ما این است که علاوه بر برخورد قوه قضاییه باید مسائل مختلف از دید رسانه ای نیز تبیین و توضیح داده شوند، گرچه اگر بارها هم تب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جانشین مسئول بسیج دانشگاه شریف: اقدامات قوه قضاییه علیه اغتشاشگران مستمر باشد

جانشین مسئول بسیج دانشگاه شریف: اقدامات قوه قضاییه علیه اغتشاشگران مستمر باشد