مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:202022-12-12اقتصادي

صحا بنگاه دار نیست/بازوی تامین مالی شرکت ها و تعاونی صنایع پیشرفته هستیم


مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: صحا بنگاه دار نیست و نخواهد بود و هدفمان توسعه صنایع پیشرفته در کشور است.

- ایسنا/هرمزگان مدیرعامل صندوق حمایت از صنایع پیشرفته گفت: صحا بنگاه دار نیست و نخواهد بود و هدفمان توسعه صنایع پیشرفته در کشور است.

محسن نادری منش در حاشیه سفر به استان هرمزگان، در جمع خبرنگاران با اشاره به ظرفیت های صنعتی هرمزگان اظهار کرد: صندوق حمایت از صنایع پیشرفته وابسته به وزارت صمت و بازوی تامین مالی صنایع پیشرفته کشور در بخش خصوصی و تعاونی هست.

وی افزود: این امکان در صندوق حمایت از صنایع پیشرفته وجود دارد که در خدمت بنگاه های صنایع پیشرفته باشیم و به تولید بهینه تر کمک کنیم.

از سال گذشته منابع خوبی با کمک دولت و مجلس به این صندوق تزریق شد و بحمدلله درخصوص تامین منابع حمایتی نگرانی زیادی وجود ندارد و اکنون به دنبال جذب متقاضیان هستیم.

نادری منش با اشاره به اینکه در گذشته بیش از 80 درصد منابع حمایتی معطوف به استان تهران بود، تصریح کرد: از سال گذشته تصمیم بر این شد که در استان هایی که ظرفیت جذب منابع و رشد بنگاه های صنایع پیشرفته را دارند، نمایندگی تاسیس کنیم.

وی به نظارت به عنوان نقطه ممیزه اعطای تسهیلات صندوق با تسهیلات بانکی اشاره و بیان کرد: همین موضوع باعث شده که بتوانیم تسهیلات راحت تری در اختی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صحا بنگاه دار نیست/بازوی تامین مالی شرکت ها و تعاونی صنایع پیشرفته هستیم

صحا بنگاه دار نیست/بازوی تامین مالی شرکت ها و تعاونی صنایع پیشرفته هستیم