مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:452022-12-12سياسي

استان مرکزی مهمان 5 شهید گمنام است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم استان مرکزی مهمان 5 شهید گمنام هستند و طی این ایام، - ایسنا/مرکزی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) مردم استان مرکزی مهمان 5 شهید گمنام هستند و طی این ایام، کاروان شهدای گمنام در استان راه اندازی می شود.

سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه شهدای گمنام از تاریخ 24 آذر تا 6 دی ماه در استان مرکزی حضور دارند، گفت: برنامه های تشییع و خاکسپاری این شهدا، ششم دیماه در اراک برگزار خواهد شد.

وی افزود: پیکر مطهر این شهدا طی 12 روز در تمام شهرستان های استان حضور پیدا خواهند کرد و برنامه های فرهنگی متنوعی پیش بینی شده است.

وی ادامه داد: مراسم استانی شبی با شهدای گمنام روز پنجم دیماه بعد از نماز مغرب و عشا در مصلی بیت المقدس اراک برگزار می شود و مراسم شبی با شهدای گمنام شهرستانی نیز همزمان با حضور آنها در شهرستان ها با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اضافه کرد: مراسم تشییع استانی شهدای گمنام، روز ششم دی ماه همزمان با سراسر کشور از ساعت 9:30 صبح از میدان شهدای اراک به سمت خیابان شهید رجایی(ره) و مص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان مرکزی مهمان 5 شهید گمنام است

استان مرکزی مهمان 5 شهید گمنام است