مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 08:502022-12-12حوادث

فست فودی های اسکیمری دستگیر شدند ‏


اعضای باند کلاهبرداری اسکیمری که از طریق استخدام موقت در مراکز فروش فست فود اقدام ‏به کپی کارت بانکی شهروندان کرده بودند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، سرهنگ رسول جلیلیان اظهار داشت: در پی ارجاع چند فقره پرونده با موضوع ‏برداشت غیرمجاز از حساب شهروندان از طریق کارت عابربانک آنها، در حالی که مال باختگان مدعی بودند کارت بانکی آنها نزد خودشان بوده، ‏موضوع به صورت ویژه در دستورکار کارشناسان پلیس فتا استان قرار گرفت.

‏ این مقام انتظامی افزود: در همین راستا تیمی زبده از کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را در این زمینه آغاز و متوجه شدند همه مالباختگان در ‏یک بازه زمانی کوتاه مدت از یک پیتزا فروشی در منطقه عظیمیه کرج اقدام به خرید کرده اند.

‏ سرهنگ جلیلیان تاکید کرد: با کشف این سرنخ روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله تازه ای شد و کارشناسان پلیس فتا علی رغم ارائه مدارک ‏هویتی جعلی از سوی این کارگر به صاحب مغازه، با انجام اقدامات پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری یک خانم در این زمینه شدند.

‏ وی با بیان اینکه در ادامه روند تحقیقات 5 نفر دیگر از سایر اعضای باند در استان های البرز و تهران شناسایی و دستگیر شدند، بیان داشت: ‏متهمان در تحقیقات تکمیلی با رؤیت مستندات متقن پلیس، چاره ای جز اعتراف نیافته و به کپی برداری از 165 کارت بانکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فست فودی های اسکیمری دستگیر شدند ‏

فست فودی های اسکیمری دستگیر شدند ‏