مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-12سياسي

تلاش می کنیم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد


مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: قصد داریم ادبیات غالب فرماندارن و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد و این ادبیات با کمک روابط عمومی ها اتفاق می افتد که این هدف با برگزاری دوره های آموزشی محقق می شود.

- ایسنا/کرمان مدیرکل روابط عمومی استانداری کرمان گفت: قصد داریم ادبیات غالب فرماندارن و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد و این ادبیات با کمک روابط عمومی ها اتفاق می افتد که این هدف با برگزاری دوره های آموزشی محقق می شود.

مجتبی اسدی زاده صبح امروز 21 آذرماه در دوره آموزشی شناخت افکار عمومی ویژه روابط عمومی ها که به میزبانی جهاد دانشگاهی استان کرمان برگزار می شود، اظهار کرد: گردهمایی روابط عمومی ها کار ارزشمندی است که هر چند وقت یک بار اتفاق می افتد و تلاش می کنیم در همه سطوح بین الملل، پژوهش، فضای مجازی و عضوگیری کار کنیم تا ساختار روابط عمومی و اثربخشی دقیق تر شکل بگیرد و برگزاری دوره های آموزشی در همین راستا است.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب استان کرمان در رضایتمندی ارباب رجوع از دستگاه های دولتی افزود: برای حل این مشکل و بهبود وضعیت، میثاق نامه خدمت با فرمانداران تنظیم شده تا در جهت رضایت ارباب رجوع، شایسته سالاری، برقراری عدالت و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش می کنیم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد

تلاش می کنیم ادبیات غالب فرمانداران و مدیران، رضایت ارباب رجوع باشد