مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:252022-12-12اقتصادي

10 بانوی کولبر مریوانی اشتغالزایی شدند


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان، گفت: با افتتاح اولین کارگاه خیاطی ویژه زنان سرپرست خانوار در مریوان 10 نفر از بانوانی که پیش از این به کولبری می پرداختند به صورت مستقیم مشغول به کار شدند.

- حجت الاسلام محمد کاروند، در مراسم افتتاح کارگاه خیاطی ویژه زنان سرپرست خانوار شهرستان مریوان، به هزینه صرف شده برای راه اندازی این کارگاه خیاطی برای زنان سرپرست خانوار از محل موقوفات خیرات و مبرات استان اشاره و اظار کرد: بیش از 130 میلیون تومان برای این کارگاه هزینه شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کردستان با بیان اینکه تاکنون 14 کارگاه خیاطی دیگر برای زنان سرپرست خانوار در سطح استان راه اندازی شده است، بیان کرد: امروز با حضور فرماندار مریوان سومین کارگاه خیاطی در این شهرستان مریوان راه اندازی شد.

وی با اشاره به اینکه این کارگاه برای زنان سرپرست خانواری که قبل از این به کار کولبری مشغول بودند، راه اندازی شده است، افزود: این کارگاه موجب شده تا این بانوان کردستانی در کنار یک منبع درآمد ثابت، بیشتر در جمع خانواده خود بوده و دیگر مشکلی آن ها را تهدید نکند.

اسماعیل احمدی، فرماندار شهرستان مریوان در ادامه این مراسم گفت: بیشتر بانوانی که در این کارگاه مشغول به کار شده اند، در گذشته کولبر بوده و از این به بعد در کارگاه خیاطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 بانوی کولبر مریوانی اشتغالزایی شدند

10 بانوی کولبر مریوانی اشتغالزایی شدند