مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 09:552022-12-12اجتماعي

650 هزار مترمربع از معابر سطح شهر بروجرد آسفالت شده است


650 هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است.

- ایسنا/لرستان شهردار بروجرد گفت: 650 هزار مترمربع از معابر سطح شهر آسفالت شده است.

یحیی عیدی بیرانوند در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از گسترده ترین و دنباله دارترین حوزه های فعالیت شهرداری، احداث، نگهداری و بهسازی معابر است.

وی تصریح کرد: در این میان، مدیریت شهری همواره با حفاری های گسترده ادارات خدمات رسان مواجه بوده که کار ساماندهی معابر سطح شهر را با مشکلات فراوانی مواجه کرده است.

شهردار بروجرد خاطرنشان کرد: با این حال مدیریت شهری از پای ننشسته و ماشین توسعه و بهسازی کوچه ها و خیابان های شهر را با شتاب بیشتری حرکت داده و یک رکورد بی سابقه در شهرداری بروجرد ثبت کرده است.

عیدی بیرانوند اضافه کرد: آسفالت معابر شهر پس از یک دوره زمانی به دلیل فرسودگی یا حفاری های ادارات، نیاز به بهسازی دارد که متأسفانه در سنوات گذشته در این خصوص اقدام مؤثری صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: در دوره ششم شورای اسلامی شهر و ورود اینجانب به عنوان خادم مردم در سمت شهردار بروجرد با تعامل، همفکری و برنامه ریزی های مدون و هدفمند، نهضت آسفالت برای لکه گیری و آسفالت کوچه ها و خیابان های سطح شهر اجرایی و تاکنون 650 هزار مترمربع از معابر سطح شهر با هزینه ای بالغ بر 140 میلیارد تومان به انجام رسیده است که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

650 هزار مترمربع از معابر سطح شهر بروجرد آسفالت شده است

650 هزار مترمربع از معابر سطح شهر بروجرد آسفالت شده است