مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:102022-12-12ورزشي

برای رشد فعالیت های ورزشی معلولان همکاری می کنیم


اگرچه در بحث ورزش، برای افراد تحت پوشش بهزیستی بودجه و امکاناتی پیش بینی نشده، اما در راستای رشد و پیشرفت ورزش نابینایان و کم بینایان، - ایسنا/فارس مدیرکل بهزیستی فارس گفت: اگرچه در بحث ورزش، برای افراد تحت پوشش بهزیستی بودجه و امکاناتی پیش بینی نشده، اما در راستای رشد و پیشرفت ورزش نابینایان و کم بینایان، در محدوده اختیارات قانونی خود همکاری می کنیم.

محمدرضا هوشیار دوشنبه 21 آذر در دیدار مسئولان هیئت ورزش های نابینایان و کم بینایان استان فارس اظهار کرد: ورزشکاران نابینا و کم بینای استان در رشته های مختلف ورزشی همواره جزو برترین ها بوده اند و برای استان و کشور مدال آور و مایه افتخار هستند.

او افزود: ورزش نابینایان و کم بینایان نیازمند یک ساماندهی مناسب بود که با توجه به حضور هیئت ورزش های ویژه این عزیزان و با عزم و اراده و اشتیاقی که در متولیان هیئت می بینم مطمئنا می توان آینده درخشان تری را برای ورزشکاران متصور باشیم.

مدیرکل بهزیستی فارس گفت: در بحث ورزش، برای افراد تحت پوشش سازمان بهزیستی بودجه و یا امکاناتی پیش بینی نشده، زیرا متولی ورزش بهزیستی نیست اما با هر شخص یا دستگاهی که در بحث رشد و پیشرفت ورزش نابینایان و کم بینایان تلاش کند، در محدوده اختیارات قانونی خود همکاری می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برای رشد فعالیت های ورزشی معلولان همکاری می کنیم

برای رشد فعالیت های ورزشی معلولان همکاری می کنیم