مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:152022-12-12اقتصادي

مساله محوری رویکرد مهم برنامه هفتم توسعه/ تصویب کلیات الگوی کشت خوزستان


در برنامه هفتم توسعه، سیاست هایی از سوی دولت به استان ها ابلاغ شده است تا نقطه نظرات خود را در چارچوب سهم هر استان تعیین کنند، - ایسنا/خوزستان استاندار خوزستان گفت: در برنامه هفتم توسعه، سیاست هایی از سوی دولت به استان ها ابلاغ شده است تا نقطه نظرات خود را در چارچوب سهم هر استان تعیین کنند، برهمین اساس کلیات سهم استان در این جلسه به تصویب رسید تا بتوانیم سهمی در رشد اقتصادی کشور داشته باشیم.

صادق خلیلیان در یازدهمین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: در برنامه هفتم توسعه، سیاست هایی از سوی دولت به استان ها ابلاغ شده است تا نقطه نظرات خود را در چارچوب سهم هر استان تعیین کنند، برهمین اساس کلیات سهم استان در این جلسه به تصویب رسید تا بتوانیم سهمی در رشد اقتصادی کشور داشته باشیم.

وی با اشاره به ظرفیت های موجود در استان خوزستان عنوان کرد: در چارچوب بودجه های سالانه که مسیر تحقق برنامه های 5 ساله است؛ صحبت شد تا در این راستا نیز سهم خود را در برنامه هفتم توسعه داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، خلیلیان تصریح کرد: کلیات الگوی کشت استان مورد تصویب قرار گرفت و اصلاحات و نقطه نظرات اعضا پیرامون برنامه عملیاتی الگوی کشت در یک کارگروه انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مساله محوری رویکرد مهم برنامه هفتم توسعه/ تصویب کلیات الگوی کشت خوزستان

مساله محوری رویکرد مهم برنامه هفتم توسعه/ تصویب کلیات الگوی کشت خوزستان