مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:202022-12-12اجتماعي

رفع موانع و تکمیل زیرساخت های بیمارستان جامع سرطان تبریز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اسان ها خبرگزاری دانشجو، عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه خیر ساز بیمارستان جامع سرطان تبریز در گفتگو با خبرنگاران، - استاندار آذربایجان شرقی خواستار همکاری همه دستگاه های مسئول برای رفع موانع اجرای پروژه خیرساز بیمارستان جامع سرطان تبریز شد و بر تسریع در تکمیل زیرساخت ها و تجهیزات آن تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اسان ها خبرگزاری دانشجو، عابدین خرّم استاندار آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه خیر ساز بیمارستان جامع سرطان تبریز در گفتگو با خبرنگاران، گفت: بیمارستان جامع سرطان که یک مرکز فوق تخصصی در شمال غرب کشور محسوب می شود، توسط خیران محترم در حال ساخت است و تاکنون حدود 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اظهار کرد: تأمین برخی زیرساخت های موردنیاز این بیمارستان و مسیرگشایی آن در گذشته پیش بینی نشده بود که در سفر اخیر رییس جمهور منابعی برای این امر اختصاص یافت و تلاش می کنیم تا این منابع به سرعت تزریق شود تا پیشرفت پروژه افزایش یافته و تا یک سال آینده بتوانیم فاز اول آن را بهره برداری کنیم.

خرّم اضافه کرد: در خصوص تجهیزات این بیمارستان هم که فوق العاده تخصصی و گران قیمت است، از وزیر بهداشت تقاضا کرده ایم که منابع ارزی لازم اختصاص یابد و باید این موضوع نیز به صورت جدی پیگیری شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع موانع و تکمیل زیرساخت های بیمارستان جامع سرطان تبریز

رفع موانع و تکمیل زیرساخت های بیمارستان جامع سرطان تبریز