مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-12اقتصادي

انواع بیمه نامه های مسئولیت و حوادث بیمه رازی برای کوهنوردان


20 آذر با روز کوهنوردی که یکی از پرخطرترین رشته های ورزشی محسوب می شود، عجین شده که بیمه رازی برای جبران هزینه های حوادث این رشته ورزشی بیمه نامه های متنوعی را معرفی و عرضه کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و امور بین الملل بیمه رازی، 20 آذر یا 11 دسامبر در تقویم بین الملل به عنوان روز کوهنوردی اعلام شده است و این ورزش انفرادی و گروهی همچون دیگر رشته های ورزشی همراه با حادثه و اتفاقات تلخی خواهد بود که بیمه توان پوشش حوادث ناشی از این رشته ورزشی را دارد.

بررسی ها حکایت از آن دارد که تا سال 2019 تنها در کوه اورست بیش از 300 نفر جان خود را از دست داده اند، این موضوع نشان از آن دارد که این رشته ورزشی که حتی به صورت انفرادی و غیرحرفه ای نیز پیگیری می شود همراه با خطرات جبران ناپذیری برای ورزشکاران و سرپرستان تیم های کوهنوردی است.

این رشته ورزشی پرمخاطب که یکی از تفریح های آخر هفته خانواده ها در شهرها محسوب می شود نیاز به دو بیمه نامه مسئولیت و حوادث دارد که اگر کوهنورد به تنهایی برای خود نیاز به خرید بیمه نامه در زمان صعود داشته باشد باید بیمه حوادث و اگر سرپرست تیم یا باشگاه ورزشی در قبال اعضای گروه خود بیمه نامه ای خریداری کند باید بیمه نامه مسئولیت و حوادث را خریداری کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انواع بیمه نامه های مسئولیت و حوادث بیمه رازی برای کوهنوردان

انواع بیمه نامه های مسئولیت و حوادث بیمه رازی برای کوهنوردان