مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:302022-12-12اقتصادي

باید از صنعت تولید مرغ در خوزستان حمایت شود


معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان مرغ گفت: اگر مرغ تولید شده مرغداران روی زمین باقی بماند، - مرغدار آسیب خواهد دید و در صورتی که تولیدکننده مرغ و مرغدار آسیب ببیند در ماه های آینده تامین مرغ و همچنین قیمت آن چالشی بسیار جدی برای استان خواهد بود.

علی رحم کریمی در گفت و گو با ایسنا، با تاکید بر حمایت از تولیدکنندگان مرغ اظهار کرد: باید از صنعت تولید مرغ در استان حمایت شود و با توجه به اینکه اکنون قیمت مرغ کشتار روز به قیمتی حتی پایین تر از قیمت مصوب رسیده است انتظار داریم از این بخش حمایت ویژه شود.

وی افزود: اگر حمایت از تولیدکنندگان مرغ در استان خوزستان با توجه به تولیدی که انجام شده است، صورت نگیرد قطعا آن ها متضرر می شوند و در دوره بعدی توان جوجه ریزی و تولید را نخواهند داشت و مجددا با کاهش جوجه ریزی شاهد افزایش قیمت مرغ خواهیم بود.

معاون توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان گفت: انتظار داریم با توجه به قیمت مناسبی که اکنون مرغ در بازار استان استان دارد، شرکت ها و نهادهایی که امکان حمایت از تولیدکنندگان مرغ را دارند مرغ کشتار شده را از آن ها خریداری کنند.

کریمی عنوان کرد: مردم، شرکت های بزرگ و فعال در خوزستان و همچنین شرکت پشتیبانی امور دام می توانند مرغ کشتارشده ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از صنعت تولید مرغ در خوزستان حمایت شود

باید از صنعت تولید مرغ در خوزستان حمایت شود