مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:352022-12-12اقتصادي

جزییات تسهیلات خرید محصولات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در یک نمایشگاه فناوری


همزمان با برگزاری نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت ، تسهیلات خرید محصولات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی از سوی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعطا می شود.

- همزمان با برگزاری نمایشگاه "تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت"، تسهیلات خرید محصولات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی از سوی معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان اعطا می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهداف معاونت علمی و فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری مبنی بر حمایت از توسعه محصولات با فناوری بالاتر، اساس حمایت های دوره دهم همانند دوره های قبلی بر مبنای سطح بندی محصولات است.

براساس سطح بندی محصولات، بخشی از مبلغ خرید تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت توسط مراکز علمی و پژوهشی دولتی بین 10 تا 40 درصد تا سقف معینی مورد حمایت معاونت علمی وفناوری قرار می گیرد.

لیزینگ نمایشگاه با اعتبارات صندوق نوآوری و شکوفایی و از طریق عاملیت صندوق توسعه فناوری نانو ویژه خرید از شرکت های دانش بنیان و خریداران خصوصی و غیردولتی است.

تسهیلات با نرخ 8 تا 10 درصد، 70درصد قیمت تجهیزات تا سقف 500 میلیون تومان، حداقل خرید 30 میلیون تومان، بازپرداخت حداکثر 30 ماهه، تنفس حداکثر 6 ماه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات تسهیلات خرید محصولات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در یک نمایشگاه فناوری

جزییات تسهیلات خرید محصولات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی در یک نمایشگاه فناوری