مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 10:552022-12-12اقتصادي

پاداش شرکت گاز به خوش مصرف ها/ تأثیر خاموشی شمعک بخاری در مصرف بهینه


مدیرعامل شرکت گاز گلستان به مشوق های تشویقی شرکت گاز برای خوش مصرف ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای تأمین گاز مشترکان خانگی مشکلی نداریم.

- ایسنا/گلستان مدیرعامل شرکت گاز گلستان به مشوق های تشویقی شرکت گاز برای خوش مصرف ها اشاره کرد و گفت: در حال حاضر برای تأمین گاز مشترکان خانگی مشکلی نداریم.

علی طالبی صبح امروز دوشنبه 21 آذر در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: استان گلستان در انتهای خطوط گازرسانی واقع می شود و گاز عمده ما از منطقه عسلویه و پارس جنوبی به گلستان می رسد لذا فشار گاز به ویژه در زمان مصرف اُفت دارد.

وی از مشترکان خانگی خواست در این شرایط الگوی مصرف را رعایت کنند و افزود: ما از هیچ کدام از مشترکان نمی خواهیم که اتاق خود را سرد نگه دارند و یا وسایل گرمایشی را خاموش کنند بلکه انتظار ما رعایت الگوی مصرف است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان، دمای مطلوب فضای اتاق را 18 الی 21 درجه اعلام کرد و یادآور شد: در حال حاضر نقاط مختلف استان گلستان از جمله مرزی و کوهستانی گازرسانی شده که می طلبد مشترکان در فصل سرد سال بیشتر رعایت کنند تا همه بتوانند از این نعمت برخوردار شوند.

طالبی تأکید کرد: کارخانجات تعطیل و یا افراد شاغل در زمانی که از وسایل گرمایشی استفاده نمی کنند آن را خاموش نگه دارند، حتی روی شمعک گذاشتن بخاری ها هنگام خروج از م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاداش شرکت گاز به خوش مصرف ها/ تأثیر خاموشی شمعک بخاری در مصرف بهینه

پاداش شرکت گاز به خوش مصرف ها/ تأثیر خاموشی شمعک بخاری در مصرف بهینه