مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:002022-12-12اجتماعي

توقف فعالیت های عمرانی آلاینده در البرز


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از توقف فعالیت های عمرانی آلاینده در استان خبر داد و گفت: تا پایان هفته جاری تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین هم در معابر شهری استان ممنوع است.

- ایسنا/البرز رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از توقف فعالیت های عمرانی آلاینده در استان خبر داد و گفت: تا پایان هفته جاری تردد هرگونه وسایل نقلیه سنگین هم در معابر شهری استان ممنوع است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ حمد الله رحمتی پور اظهار کرد: طبق مصوبه کمیته اضطرار آلودگی هوای البرز، تمام فعالیت های عمرانی منجر به آلایندگی به جز موارد ضروری در معابر شهری این استان متوقف شده است.

رحمتی پور گفت: سه هزار دستگاه خودروی فاقد معاینه ، 170 خودروی دودزا و 40 کامیون فاقد مجوز طی یک ماه گذشته در معابر شهری استان البرز اعمال قانون شدند.

وی خاطرنشان کرد: طرح برخورد قانونی با خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی در همه فصول سال ادامه دارد اما در شش ماهه دوم سال به دلیل آلودگی بیشتر در کلانشهر ها، این طرح ها به صورت گسترده پیگیری می شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز گفت: خودروهایی که عمر آنها کمتر از چهارسال است نیازی به معاینه فنی ندارند اما بالای چهارسال باید برگه معاینه فنی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف فعالیت های عمرانی آلاینده در البرز

توقف فعالیت های عمرانی آلاینده در البرز