مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:052022-12-12سياسي

اعلام آمارهای عجیب درباره سقط جنین


مدیر مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان با اشاره به آمار تکان دهنده سقط غیرقانونی در کشور، مدعی شد: روزانه یک هزار جنین و هر دو دقیقه یک جنین در کشور سقط می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، حسینعلی اصلانی امروز یکشنبه 20 آذر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان اظهار کرد: مرکز تخصصی مردمی نفس یکی از نهادهای فعال در استان گلستان است که به صورت جهادی و مردمی در حوزه جمعیت فعال است و فعالیت رسمی آن از مهرماه در استان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری خطاب به فعالان حوزه جمعیت فرمودند در کنار تدابیر قانونی، به فرهنگ سازی در فضای عمومی و نظام بهداشتی اهمیت قائل شوند، افزود: اگر با همین فرمان و سبک زندگی حرکت کنیم به سرعت به پیری و بحران جمعیتی نزدیک می شویم.

مدیر مرکز تخصصی مردمی نفس در گلستان با اشاره به اینکه راه های دستیابی به جمعیت مطلوب پیش بینی شده که تسهیل گری ازدواج و کاهش سن باروری را از جمله آن ها است، بیان کرد: ما در کنار کاهش جمعیت با سقط جنین به عنوان یک معضل اجتماعی روبه رو هستیم.

اصلانی با بیان اینکه سالانه 350 هزار سقط جنین در کشور انجام می شود که از این تعداد 8 هزار مورد معادل دو درصد سقط خود به خودی است، یادآور شد: از این میزان سه درصد معادل 12 هزار مورد مربوط به سقط های درمانی بوده که با مجوز پزشکی قانونی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام آمارهای عجیب درباره سقط جنین

اعلام آمارهای عجیب درباره سقط جنین