مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:152022-12-12سياسي

نگاهی به عملکرد هیسپان تی وی در آمریکای لاتین


گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ انحصار سرمایه داری در حوزه رسانه، آورده ای جز سانسور و پایان دادن به آزادی بیان رسانه های مستقل در جهان نداشته و هیسپان تی وی هم در کسوت رسانه مستقل اسپانیولی زبان جمهوری اسلامی، - شبکه اسپانیولی زبان کشورمان اکنون در کارنامه خود، ترسیم نمایه ای واقعی و مثبت از جمهوری اسلامی در بین کشور های آمریکای لاتین را ثبت و ضبط کرده، به نحوی که تمایل دولت های این منطقه به همکاری بیشتر با ایران به ویژه در بخش تجاری به مراتب بیش از گذشته است.

گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو_ انحصار سرمایه داری در حوزه رسانه، آورده ای جز سانسور و پایان دادن به آزادی بیان رسانه های مستقل در جهان نداشته و هیسپان تی وی هم در کسوت رسانه مستقل اسپانیولی زبان جمهوری اسلامی، از این قاعده مستثنی نبوده و طی دهه اخیر بار ها هدف هجمه ها و محدودیت ها قرار گرفته است.

از همین رهگذر بود که پلتفرم های یوتیوب، فیس بوک و توییتر نیز از سال 2018 تاکنون چندین بار حساب کاربری این شبکه را مسدود کرده اند.

افزون بر این، آمریکا و غرب از حداکثر توان غول های رسانه ای و شبکه های خبری برای القای یک جانبه تحلیل های خود در راستای جنگ شناختی و نرم بهره می برند و آن ها را به عنوان یک ابزار کاملاً مستقل در این راستا معتبر می دانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاهی به عملکرد هیسپان تی وی در آمریکای لاتین

نگاهی به عملکرد هیسپان تی وی در آمریکای لاتین