مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:252022-12-12اقتصادي

آمادگی زمستانی پایگاه راهداری در سطح کشور


غلامعباس بهرامی نیا از آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای خدمات رسانی به هم وطنان خبر داد: در کل کشور 1200 نفر نیروی راهدار در 115 پایگاه راهداری مشغول به خدمات رسانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه وشهرسازی؛ غلامعباس بهرامی نیا مدیر کل دفتر امور عملیات راهداری، ماشین آلات و مدیریت بحران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با تشریح تمهیدات صورت گرفته این سازمان برای حفظ جاده ها در فصل سرما، اظهار داشت: تشکیل جلسات هماهنگی ستادی و استانی با مسؤولان ذیربط کشوری با موضوع راهداری زمستانی و آماده سازی وتعمیر نمودن ماشین آلات از جمله این تمهیدات است.

وی با بیان اینکه به میزان 800 تن مصالح (شن و نمک) راهداری زمستانی تهیه شده است، افزود: تعمیر و تجهیز پایگاه های راهداری زمستانی جهت اسکان، آموزش نیروها و تهیه لیست کشیک قرارگاه زمستانی ستاد و استانی از دیگر تمهیدات صورت گرفته است.

بهرامی نیا با اشاره به آمادگی کامل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای برای خدمات رسانی به هم وطنان در فصل سرما، تصریح کرد: در کل کشور 1200 نفر نیروی راهدار و 9600 دستگاه در قالب 4300 اکیپ در 115 پایگاه راهداری مشغول به فعالیت و خدمات رسانی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی زمستانی پایگاه راهداری در سطح کشور

آمادگی زمستانی پایگاه راهداری در سطح کشور