مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:302022-12-12بين الملل

جزایر سه گانه جزو لاینفک و ابدی ایران هستند


جزایر سه گانه جزو لاینفک و ابدی ایران هستند و ادعاها در خصوص این جزایر را دخالت در امور داخلی و قلمرو سرزمینی جمهوری اسلامی ایران می دانیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پاسخ به سؤالی درباره مواضع چین در بیانیه مشترک چین و عربستان سعودی گفت: در این موضوع ما به عنوان دستگاه دیپلماسی مواضع و دیدگاه های رسمی خود را در این زمینه به تفصیل بیان کرده و به اطلاع ملت ایران و افکار عمومی رساندیم.

وی ادامه داد: یک بار دیگر بر اصول اساسی ایران در ارتباط با موضوعی که در خصوص مسائل مورد اشاره در بیانیه مشترکی که در سفر مقام چینی به عربستان مطرح شد بیان می کنم.

هرگونه اتهامات بی اساس مندرج در بیانیه پایانی اجلاس چهل و سوم سران شورای همکاری خلیج فارس که با حضور مقام چینی برگزار شد را محکوم می کنیم.

سخنگوی وزارت امور خارجه خاطرنشان کرد: در خصوص موضوعات مرتبط با برنامه هسته ای کشورمان، یک بار دیگر مطالب مندرج در بیانیه را مردود اعلام می کنیم.

اینکه عده ای در منطقه با نادیده گرفتن پایبندی ایران به برجام و قوانین بین المللی نسبت به اقدامات مشروع ایران نکاتی را در بیانیه اعلام کردند را بار دیگر مردود اعلام می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزایر سه گانه جزو لاینفک و ابدی ایران هستند

جزایر سه گانه جزو لاینفک و ابدی ایران هستند