مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:352022-12-12اقتصادي

تجلیل از جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون به عنوان پیشکسوت صنعت بیمه


13 آذر 1401 بهانه ای شد تا از جواد سهامیان مقدم، پیشکسوت صنعت بیمه، تقدیر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بیمه تعاون، سیزدهمین روز از آذرماه 1401 در برج میلاد، بیست و نهمین همایش بیمه و توسعه برگزار شد و در خلال این برگزاری، رییس کل بیمه مرکزی از زحمات جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون به عنوان پیشکسوت تلاشگر صنعت بیمه تقدیر کرد.

سهامیان مقدم، متولد سال 1327 بوده و در طول دوران خدمت خود در صنعت بیمه، عضویت در هیأت مدیره و مدیرعاملی شرکت های بیمه ای ایران و انگلیس ، اتکایی امین ، توسعه ، کارآفرین و ایران را تجربه کرده و از اردیبهشت 1397 نیز به عنوان رییس هیأت مدیره بیمه تعاون، تجارب خود را با این شرکت به اشتراک گذاشته است.

  گفتنی است معصوم ضمیری مدیر عامل بیمه پاسارگاد، لطف الله نکویی مدیر عامل آسماری و حسین کریم خان زند مدیر عامل بیمه نوین از دیگر پیشکسوتانی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند.

حضور مدیرعامل بیمه تعاون در پنل های علمی یونس مظلومی، مدیرعامل شرکت بیمه تعاون که هم اکنون به عنوان عضو شورای پژوهشی پژوهشکده بیمه نیز مشغول به فعالیت است، تجارب علمی و پژوهشی متعددی دارد و پیوند تحصیل وی در رشته های مدیریت بیمه، مدیریت اجرایی و روش تحقیق با فعالیت های تجربی در شرکت های بیمه آسیا، دانا، رایان سایپا، ملت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون به عنوان پیشکسوت صنعت بیمه

تجلیل از جواد سهامیان مقدم، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون به عنوان پیشکسوت صنعت بیمه