مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 11:502022-12-12اجتماعي

به جرائم مرتبط با قانون هوای پاک در قزوین رسیدگی می شود


بر اساس پیش بینی قانون هوای پاک؛ با مسئولان و مدیرانی که نسبت به اجرای قانون کوتاهی می کنند، برخورد خواهد شد و مجازات انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنج سال در انتظار آن ها است و قطعاً این موضوع در استان مطالبه و اجرایی می شود.

- ایسنا/قزوین دادستان قزوین گفت: بر اساس پیش بینی قانون هوای پاک؛ با مسئولان و مدیرانی که نسبت به اجرای قانون کوتاهی می کنند، برخورد خواهد شد و مجازات انفصال از خدمات دولتی از یک تا پنج سال در انتظار آن ها است و قطعاً این موضوع در استان مطالبه و اجرایی می شود.

حسین رجبی اظهار کرد: امروزه آلودگی و ناسالم بودن هوا به یکی از معضلات اجتماعی تبدیل شده و این موضوع به قدری خطرآفرین است، که در برخی از ایام برای حفظ سلامتی شهروندان ناچار به تعطیلی مراکزی همچون مدارس هستیم و به تبع این امر آسیب ها و خسارت هایی را نیز در پی دارد.

وی افزود: آلودگی هوا دلایل گوناگونی همچون استفاده از سوخت های نامناسب در برخی صنایع ازجمله نیروگاه ها، عدم رعایت استانداردهای لازم در واحدهای صنعتی و تولیدی، استفاده بی رویه و غیرضروری از وسایل نقلیه شخصی، تردد خودروهای غیراستاندارد و فرسوده در معابر دارد، که ضروری است برای هر یک از موارد تصمیم گیری صحیح و بر مبنای نظریات کارشناسی صورت گیرد و در برخی موارد فرهنگ سازی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به جرائم مرتبط با قانون هوای پاک در قزوین رسیدگی می شود

به جرائم مرتبط با قانون هوای پاک در قزوین رسیدگی می شود