مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:102022-12-12پزشكي

ارائه خدمات پالس تراپی با ظرفیتی گسترده در بیمارستان بعثت همدان


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارائه خدمات پالس تراپی با ظرفیتی گسترده و دارای امکانات روز برای بیماران ام اس و مغز و اعصاب در بیمارستان بعثت خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از ارائه خدمات پالس تراپی با ظرفیتی گسترده و دارای امکانات روز برای بیماران ام اس و مغز و اعصاب در بیمارستان بعثت خبر داد.

دکتر محمدمهدی مجذوبی در رابطه با تعطیلی مرکز پالس تراپی نشاط و نگرانی بیماران به ویژه بیماران ام اس برای دریافت خدمات، اظهار کرد: خدمات پالس تراپی در مجموعه ای در مجاورت بیمارستان بعثت با امکانات بیشتر و دسترسی بهتر به متخصصان و دستیاران فراهم شده و رضایتمندی بیشتری در بین مراجعان ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: تمام سرویس های فوق تخصصی در این مرکز و تحت نظر بیمارستان بعثت موجود است، حداکثر فضا و تخت برای استفاده بیماران مدنظر قرار گرفته و 19 تخت ویژه بیماران و مراجعان مرکز پالس تراپی منظور شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان، مجذوبی خاطرنشان کرد: درمانگاه پالس تراپی از وجود پزشک نورولوژی مستقر بهره مند است و اتاق CPR ویژه وجود دارد که در صورت لزوم می توان اقدامات احیاء و موارد مورد نظر را به سرعت اعمال کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات پالس تراپی با ظرفیتی گسترده در بیمارستان بعثت همدان

ارائه خدمات پالس تراپی با ظرفیتی گسترده در بیمارستان بعثت همدان