مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:202022-12-12فرهنگي

دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود


معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها(خبر خوب) در این استان خبر داد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری ها(خبر خوب) در این استان خبر داد.

رضا خرمند در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت: دومین جشنواره استانی مطبوعات، نشریات، پایگاه های خبری و نمایندگی خبرگزاری های استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری خانه مطبوعات استان با هدف تشویق و ترغیب اهالی رسانه، شناسایی نخبگان رسانه ای، ارتقای وضعیت کیفی رسانه های استان، معرفی رسانه های برتر استان در دو بخش مکتوب و مجازی برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: در این جشنواره رسانه های برتر استان با محورها و شرایط سال جاری در دو بخش مکتوب و مجازی معرفی می شوند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه این جشنواره در دو بخش آزاد و ویژه برگزار می شود، خاطرنشان کرد: بخش آزاد شامل خبر، گزارش خبری، عکس خبری، مصاحبه، میزگرد، سرمقاله، مقاله با رویکرد نقد، تحلیل و تفسیر، تیتر، صفحه آرایی(صفحه اول نشریه)، طنز (نوشتاری – تصویری) خواهد بود و بخش و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود

دومین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود