مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:302022-12-12دانش

نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس برگزار می شود


رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان فارس از برگزاری نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری استان در قالب نمایشگاه محصولات فناورانه، - رونمایی از طرح علمی برتر، رونمایی از کتاب و قدردانی از برترین های علمی خبر داد.

احمدرضا قاسمی دوشنبه 21 آذر در جمع خبرنگاران از برگزاری نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در این فارس خبر داد و گفت: این جشنواره در روز سه شنبه، 22 آذرماه مصادف با هفته پژوهش در مجتمع فرهنگی رفاهی دانشگاه شیراز برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این جشنواره شامل برپایی نمایشگاه محصولات فناورانه، رونمایی از طرح علمی برتر و کتاب و قدردانی از برترین های علمی خواهد بود، گفت: در این رویداد از طرح های علمی و پژوهشی پینگر آکوستیک و کود ارگانیک رونمایی خواهد شد.

رییس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس همچنین از رونمایی کتاب اصول طراحی و ساخت فنرهای رینگی نوشته حمیدرضا صادقی و محمد مهدی تولایی خبر داد.

قاسمی همچنین تقدیر از برترین های علمی فارس را از دیگر برنامه های این جشنواره ذکر و عنوان کرد: در نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری در فارس از 26 نفر از نفرات برتر علمی استان در بخش های مختلف شتاب دهنده برتر، شرکت دانش بنیان برتر، خیر برتر در عرصه علم و فناوری، زوج نخبه برتر، استاد برتر در حوزه فناوری، مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس برگزار می شود

نهمین جشنواره جهادگران علم و فناوری فارس برگزار می شود