مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:352022-12-12اقتصادي

افزایش مشارکت های مردمی و تسهیلات برای ساخت و سازها


در دیدار معاون وزیر راه و شهرسازی با معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون و مشارکت های مردمی و تسهیلات زیرمجموعه ستاد ملی بازآفرینی شهری مورد توافق قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی؛ محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران با کریمی بیرانوند معاون توسعه، کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، فعال سازی کارگروه تخصصی ارتقای اقتصادی و مشارکت های مردمی و تسهیلات زیر مجموعه ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار مطرح و مورد توافق گرفت.

این جلسه به منظور فعال سازی کارگروه ارتقای اقتصادی و مشارکت های مردمی و تسهیلات از مجموعه کارگروه های ذیل ستاد بازآفرینی شهری پایدار و ایجاد زمینه های همکاری جهت استفاده از جز پنج ماده هفت قانون ساماندهی و حمایت از مشاغل خانگی با استفاده از ظرفیت ستاد مستقر در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

محمد آیینی هدف از برگزاری این جلسه را تدوین ساز و کارهای لازم به منظور بسط و گسترش تسهیلات، فرصت های شغلی، آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای در محدوده ها و محلات هدف بافت های ناکارآمد شهری برشمرد و گفت: بحث اشتغال یکی از مهمترین مسائل در سکونتگاه های غیررسمی به شمار می رود و در برنامه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش مشارکت های مردمی و تسهیلات برای ساخت و سازها

افزایش مشارکت های مردمی و تسهیلات برای ساخت و سازها