مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:402022-12-12ورزشي

فدراسیون فوتبال عامل حذف فغانی از جام جهانی بود


کمک داور بازنشسته فوتبال ایران گفت: اصلی ترین دلیل حذف علیرضا فغانی، داور ایرانی حاضر در جام جهانی 2022، تمرکز پایین او در این رقابت ها بود که ناشی از حذف نام او از لیست داوران ایران توسط فدراسیون فوتبال است.

- محسن فریمانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص حذف علیرضا فغانی از جام جهانی اظهار کرد: حضور علیرضا فغانی در جام جهانی قطر فرصت مغتنمی برای داوری ایران و شخص خودش به شمار می رفت.

با توجه به شناختی که از فغانی داشتم، انتظار داشتم مطابق لجبازی های همیشگی در تصمیماتش، تصمیم VAR در دیدار پرتغال و اروگوئه را نیز قبول نکند.

فغانی اگر اعتقادی به پنالتی داشت، قطعا بدون بازنگری در VAR آن صحنه را پنالتی اعلام می کرد اما زمانی که برای بازنگری صحنه خطا از VAR کمک گرفت، تصمیم اشتباهی اتخاذ کرد.

ای کاش علیرضا فغانی با تصمیم اشتباه خود از جام جهانی حذف می شد نه با اشتباه VAR.

وی ادامه داد: با توجه به جوی که در چند وقت اخیر در ایران و حذف نامش از لیست داوران ایران تجربه کرد، طراوات و شادابی همیشگی را از ابتدای مسابقات در صورت فغانی نمی دیدم.

کمک داور بازنشسته خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ضمن اینکه کنار گذاشتن فغانی از جام جهانی چیزی از ارزش های او کم نخواهدکرد اما تمرکز فغانی در جام جهانی پایین بود و از فرصت به وجود آمده نتوانست استفاده کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون فوتبال عامل حذف فغانی از جام جهانی بود

فدراسیون فوتبال عامل حذف فغانی از جام جهانی بود