مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:452022-12-12سياسي

زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود


معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی گفت: زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود و باید راه ایشان ادامه یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، تراب محمدی در مراسم افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر روایت حبیب گفت: زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود و برایش فرق نداشت که انسان ها در چه لباسی هستند و همه را با یک دید نگاه می کرد.

تراب محمدی، با بیان اینکه این مکتب، همان مکتب امام خمینی (ره) بوده و نتیجه خوبی برای جوانان به دنبال دارد، افزود: در زمان کنونی آرامش و آسایش خود را مدیون خون شهدا به ویژه حاج قاسم سلیمانی هستیم.

وی با اشاره به اینکه حضور کاروان های هنری در استان های کشور جهت شناسایی و معرفی مکتب حاج قاسم یک حرکتی نکوست، اظهار داشت: در این نمایشگاه تمام ابعاد شخصیتی حاج قاسم به نمایش گذاشته شده است.

رییس حوزه هنری آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان اینکه تمامی مدیران نظام باید مکتب حاج قاسم را به عنوان اسوه رفتاری خود قرار دهند، گفت: سردار سلیمانی، محور وحدت و انسجام ملی بود.

سیدمحمدحسین بلاغی، با اشاره به اینکه هنگام شهادت حاج قاسم تمام ملت آمدند و به این سرباز ملت ایران ادای دین کردند، افزود: برپایی چنین نمایشگاه های برای شناساندن ابعاد شخصیتی سردار سلیمانی به نسل جدید و آشنایی بیشتر آنان با ویژگی های این شهید نقش بسزایی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود

زندگی سردار سلیمانی محور انسانیت بود