مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 12:552022-12-12پزشكي

پیری جمعیت مهمترین مخاطره آینده ایران


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از پیری جمعیت به عنوان یکی از مهمترین خطرات بالقوه در کشور نام برد که آینده کشورمان را با مخاطرات جدی روبرو خواهد کرد.

- دکتر حسین شیبانی 21آذرماه در آیین تجلیل از 40نفر از منتخبان داوطلب سلامت و رابطین سلامت شهرستان شاهرود در سالن پورسینا دانشکده پزشکی شاهرود، حوزه سلامت را بسیار گسترده دانست و اظهار کرد: دولت ها به تنهایی قادر به مدیریت نظام سلامت نیستند و از داوطلبان سلامت بهره می گیرند.

وی اثربخشی واگذاری امور به مردم را به مراتب از اجرای امور در بخش دولتی مثمر ثمرتر دانست و افزود: تاکنون هر جا که به مردم متکی شدیم و کار مردم را به مردم واگذار کرده ایم، موفق تر بوده ایم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه های مهم مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مسئله پیری جمعیت است که اگر فکری نکنیم آینده کشور به خطر می افتد و پیر جمعیتی آسیب های متعددی از جمله در بعد اقتصادی و مقابله با دشمن که نیازمند نیروی جوان هستیم را متوجه کشور می کند.

وی به نقش پر رنگ داوطلبان و سفیران سلامت در حفظ و ارتقای سلامت به ویژه در دوران کرونا اشاره کرد و افزود: در همه گیری کووید 19، داوطلبان سلامت در امر پیشگیری و کنترل بیماری و گسترش واکسیناسیون، با همراهی کارکنان نظام سلامت، فعالیت چشمگیر داشته اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیری جمعیت مهمترین مخاطره آینده ایران

پیری جمعیت مهمترین مخاطره آینده ایران