مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 21 آذر 1401 ساعت 13:002022-12-12سياسي

بدرقه باشکوه استاد اخلاق تا خانه ابدی/ کرمانشاه برای آیت الله معصومی لاری گریست


مراسم تشییع پیکر استاد اخلاق و عالم وارسته، آیت الله سید مجتبی معصومی لاری با حضور آحاد مردم عالم دوست و عالم پرور کرمانشاه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، صبح امروز پیکر مطهر آیت الله سیدمجتبی معصومی لاری به جلالت و با اشک دیده توسط مردم کرمانشاه تشییع شد.

آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه بر پیکر مطهر آیت الله معصومی لاری نماز میت قرائت کرد.

پس از اقامه نماز، پیکر این عالم ولایت مدار برروی دستان مردم عالم دوست وعالم پرور کرمانشاه از مقابل مسجد جامع این شهر به سمت گلزار شهدا تشییع و و در کنار شهدای گلگون کفن هشت سال دفاع مقدس به خاک سپرده شد.

مراسم یادبود و ترحیم این مدرس اخلاق نیز امروز ازساعت 15 تا 16 و 30 دقیقه در مسجد المهدی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

درپی ارتحال عالم ربانی آیت الله سید مجتبی معصومی لاری نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه ضمن عرض تسلیت، سجایای علمی و اخلاقی آن عالم والامقام را برشمرد.

وی ایشان رابه عنوان عالم برجسته معرفی کرد و گفت: بیش از 50 سال با همدیگر رفاقت داشتیم این انسان برجسته با زندگی زاهدانه ، خدمت گذار اسلام بودند.

  بهمن امیری مقدم استاندار کرمانشاه نیز در پی درگذشت این استاد اخلاق و مفسر قرآن کریم، امروز دوشنبه 21 آذرماه را عزای عمومی در است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدرقه باشکوه استاد اخلاق تا خانه ابدی/ کرمانشاه برای آیت الله معصومی لاری گریست

بدرقه باشکوه استاد اخلاق تا خانه ابدی/ کرمانشاه برای آیت الله معصومی لاری گریست